2008-03-09

Vilken jävla skit dag!

Fan sitter nästan och gråter här hemma. Det låter kanske helt stört när jag berättar varför jag nästan gör det.
Men så är det!
Idag så stack jag till Rocklunda för att kika Bandy klockan 16:00. Om VSK vann skulle de vara färdiga för SM Final nästa vecka. Men självklart förlorar de och den avgörande matchen går i Edsbyn på Tisdag. Varför kunde de inte avgöra här lixom?

Så efter det gick jag på hockey direkt. Klockan 19:00 så skulle VIK möta Växjö i Play Off till Kvalserien. Om VIK vann så var de färdiga för Play Off 2 och vara riktigt nära kvalserien. Men de torskade också. Imorgon blir det alltså hockey igen. Returmöte, VIK - Växjö i Rocklundahallen.
Båda de lagen jag håller på förlorade och livet känns jäkligt tungt.

Varför kan jag inte få ha lite tur? Varför kan inte något gå bra? Varför måste jag vara med om detta plågsamma lidande?

Wiho har ny blogg förresten ;-)
Postat i Vardagslunken | Comment (3) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: jen

:C vilken osis tedden! men ny pimpad blogg har
du iaf! kärlek till
det!

2008-03-09 (23:38:27)

Postat av: PatrikHolm

Lider med dig Ted :( Jag stannade "som tur var" hemma.
Lika tungt med förlust men det är alltid tyngre att uppleva det på plats. På Tisdag tar vi bondjävlarna!

2008-03-10 (00:15:51)

Postat av: Fanny

haha skrev lite på fel :)

2008-03-10 (22:30:03)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.