2008-03-12

VIK vidare och var så sjukt nära att vinna 1000:-

Hej alla!
En typ sjuk ted sitter och skriver här nu. Har ont i allaleder typ, ont i huvet, mår konsigt i magen. Men den som lever får se om jag är sjuk eller inte.
Var hos brorsan nyss och kikade hockey. VIK vann ju som tur var men det satt långt inne. Hoppas de krossar Borås igen på fredag. Någon som är sugen att följa med på hockey/publikfest?

Och nu ska ni få höra nått sjukt! Jag gjorde ett chans tips idag på eftermiddagen. Tippade att Anderlecht skulle vinna över Bayern, Chelski skulle vinna över Derby och Dundee skulle vinna över Celtic.
Den matcher jag hade fel på var Celtic - Dundee. Matchen slutade 0-0.

HADE DUNDEE GJORT ETT MÅL HADE  JAG VUNNIT 1000 SPÄNN!!

Men så blev det inte. Nu ska jag försöka styra upp rinkbanyn till fredag.

Pöss
Postat i Vardagslunken | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: malin

yo teddan, kul med din blogg:D
ps. jag kollade också på hockeyn (!!!!!!!!!!!!) haha

2008-03-12 (23:26:57)

Postat av: Ted

Hejz Malin :D
Kul att någon gillar den :D
ska du på hockey på fredag? kram :D

2008-03-13 (09:35:57) www http://www.mrexplosion.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.