2008-03-11

Samma jävla lidande - år efter år!

Fy fan. det är inte sant! Denna dagen har varit det segaste och den tråkigaste ja på sjukt länge.
Började med att jag gick upp klockan 07:26 och klädde på mig. Gick upp och satte mig och läste VLT om gårdagens vinst för VIK.
Undertiden jag läste började jag må sämre och sämre typ. Jag kände mis astrött, smått illamånde så jag inte kunde käka och likande. Så med samråd med Maami så beslutade vi att jag skulle vara hemma idag.
Jag gick och la mig igen och vaknade runt halv 12 igen. Mådde lite bättre men fortfarande sliten.
Det var då jag började förstå varför jag mådde så kasst på morronen.
Jag var helt enkelt Utbränd Light! Har haft så sjukt mycket att göra den senaste helgen och har ätit typ en vettig måltid.

Kroppen sa ifrån efter dessa händelser:
Fredags: Edsbyn borta, bussen åkte halv 3. det ända jag åt på kvällen var en äckligbörjare i Dina Arena + 4a bärs
Lördags: sov rätt länge, gjorde inget speciellt. Åt dåligt med mat på dagen, åkte till Emil på kvällen där jag åt två tortilla. Blev sent när jag kom hem
Söndag: vaknade 10 gjorde en liten tallrik Tortelini och åkte till Bellevue och spelade bowlingmatch, direkt efter det stack man till Rocklunda och kikade Bandy + Hockey. ingen kvällsmat.
Måndag: åt skollunch, sände radio till 18. åkte direkt på hockey. Åt kvällsmat runt 13.00
Tisdag: hemma från skolan, trött, magen proteserade ja kroppen sa ifrån.

och när man redan mår dåligt sen tidigare var det dags att kika på VSK när de skulle spela mot aidsbyn (edsbyn) i den sista avgörande semifinalen. VSK började bra och ledde med 3-0 till en kvart kvar. Då började Edsbyn söka hörnor och vann tack vare 4a fasta situationer. Edsbyn gjorde inte ett ända spelmål på två matcher och de är nu i final!

Jag döööööör!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.