2008-03-17

Måndag

Hejsan allihopa!
Idag har det varit måndag igen.. så sjukt segt med skola. har varit så sjukt trött hela dagen.
Iallafall denna dagen har varit Car,Jen,Fan dagen känns det som. Tänk att man har varit med de underbara tjejorna hela dagen förutom några stunder där man blev totalt sönder kittlad av Johannes och Patric. Skäms på er!

Iallafall denna helgen har varit rolig men lååååång!
Började med hockey i fredags. VIK vann och är i kvalserien! nu jävlar krossar vi brynäs, mora, leksand, malmö och rögle!
Efter hockeyn stack man ner till Pitchers med Jocke och Edde där vi träffade upp Bille med flera najsigt!
Sen så stack jag, jocke och edde till Slisk,
Kändes som man var på en finlandsbåt, lite tråkig design men va fan bärs som bärs. Så man spanade välrunt där hela kvällen. träffade lite folk man känner så det var najs.
Sen blev det ju slagsmål där så jocke, jag och edde drog till Donken.
Jätteköerna på donken klockan 2 på natten är inte skoj.
Sen gick man hem och sov.

Sen lördag så var det melodifestivalen. Vad händer med Sverige! Mina favoriter vann ju inte. Sanna Nielsen, Rogendals eller Nordman borde vunnit! Men så vann den dära uppblåsta svenska operationsbordet.
Aja det blir väl säkert bra ändå.

Söndags var det matcher hela dagen och vi vann båda och vi vann även serien! Jag blev Guldcoach :D tänk att vinna en serie som spelande tränare. hur många har gjort det?

Aja nu ska jag plugga lite matte tror jag,  eller kanske blir käk först.

pöss
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Fia

för det första, lilla vännen, är inte bärs gott o för det andra var perelli bäst i lördags, haha :P

2008-03-17 (22:02:57) www http://pebles.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.