2008-03-26

Kul med lov

Hejsan alla.
Nu har jag kommt på var det roligaste med lovet är. Det är att man inser hur ensam man är.
I skolan märkar man det inte så mycket men nu är det ju olidligt.
Kan inte någon bara ringa upp och säga "ooh, hej ted! vill du följa med dit!"

Blev stan idag med Anton! Skoj som vanligt där man träffade några skrällar får man säga. Gamla klasskompisarna Ida och Adam. Det var verkligen dagens höjdpunkt :) saknar de två verkligen. Ska nog träffa Adam igen snart igen, Kan bli lite svårt med ida :(

Sen krossade man Anton på Pes. Sen stack man till gymmet sen hem och dega.

Nu ska jag sova och tänka på vad jag ska göra imorrn.... sova

Pöss
Postat i Vardagslunken | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Fia

var inte dagens höjdpunkt att du träffade mig? :O hahahahah xD

2008-03-26 (10:33:00) www http://pebles.blogg.se

Postat av: Ted

oj glömde det ju :D självklart var det det ;D men du nämde inte ens mig i din blogg då måste jag hu hämnas ;)

2008-03-26 (11:02:52) www http://mrexplosion.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.