2008-03-23

Glad Påsk!

Nu är det alltså Söndag igen!
Dock känns det som lördag, men va fan det är ju Påsklov!

Igår så var man ute och gled runt lite och drack några bärs med Bille. En skön avkopplande kväll med bra musik och massa härliga personer.
Men kvällen började grymmt med att Juve vann över Inter. Så skönt att smälla till de dära serieledarna!
Men dagens skönaste kommentar kommer från herrtoan på Två Lingon. En person kommer in och ställer sig vid pissuaren. Det är typ jag och en till kille därinne när han säger detta:

"Har ni någon gång kännt det dära pirret mellan axlarna när ni kissar, det måste vara det skönaste man kan uppleva!"

vad menar man med det haha. garvade som fan när jag kom ut från toan.! Och de spelade bra musik på två lingon också. Florence Valentin hör man inte varje dag när man dricker bärs :)

Så dagens suprise var när Bille kom in efter hon rökt och säger att Henrik Pilerud står utanför och är på väg in!
Han kom in och efter ett tag satt han vid vårat bord. Dock vet jag inte om han var nykter eller drack, vi kom inte fram till det. Men han är för skön!

Idag så har jag bara chillat, var och käkade hos mormor och morfar. gick direkt hem till Anton då vi kikade fotboll, hipp hipp och lirade pes. för trevlig grabb det dära.

Nu ska jag ta det lungt och läsa teoriboken, är as taggad att få körkort :D
Postat i Vardagslunken | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Farre

Glad påsk, lycka till på teorin samt nasj att du börjat blogga.

2008-03-24 (23:40:41) www http://fallister.blogg.se

Postat av: Ted

haha tja Farzin :D hur hittade du in till mig:P?

2008-03-25 (20:42:08) www http://mrexplosion.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.