2008-06-03

Vad händer?

Denna dagen har varit chill.
Började med sovmorron till 12. Sen till skolan och lämnade lite böcker det vankas ju avslutning!
Sen hängde jag lite med Johannes, Patric och spec Erik. Den sista bjöd mig på en cola så fett med kräääd till han.

Sen var det hem och chilla tills självaste Emil tog bussen hit och utmanade mig på Pes. Vann två av tre mot han så är en vinnande person idag!

Sen kikade på man sällskapsresan och somnade. Nu vet jag inte vad som händer, har rätt tråkigt. Skulle vara najs om någon vill göra nåt haha
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.