2008-06-13

Sammanfattning av kvällen, Looptroop Rockers!

Looptroop kvällen började med att jag gjorde mig en drink, jag döper den till Chana Masala för övrigt. Den består av Powerking Sockerfri + Jäger + Is. Den smakade riktigt mumsigt :-)
Sen så satte jag i en dokumentär om Promoe i DVD, den var väldigt värd att se om man tycker om Looptroop eller Promoe. Man får sån inblick hur musiken görs och så. 4 av 5 får den lätt!

Den såg drinken ut för övrigt.
Drink,Chana Masala


Sen blev det att åka och tippa med Anton, jag tror det blev jag som blev tipskungen denna dag :D jag satte 20 kr på Kroatien med oddset 4.40. Anton tippade på Tyskland och Kroatien vann, så 80 kronor till mig :D

Sen fixade man iordningsig och drog ner till Löga för att träffa Nicke Picke Nedved. Vi skulle ner och kika Johnny Rex, som var riktigt duktiga får jag säga :) synd att det var lite folk men de röjde och gjorde sitt!

Johnny Rex      Anders

Så träffade vi Ida vid scen också :D så sjukt oväntat men fantastisk överasskning :D har verkligen saknat den tjejen, det märktes verkligen när vi snackade igår :) Så jag, Nicke Picke Nedved och Ida drog till Sigurdsgatan 25 för att dricka en bärs. Eller iallafall jag och Nicke Picke Nedved. Det såg ju ut så här för övrigt:
Nicke

Sen drog vi till Mälartältet för att kika på Österrike - Polen. Synd att inte Österrike vann då de skulle vara kul om de går vidare. Efter en stund där såg man ju Promoe utanför, jag var ju tvungen att gå fram och snacka med han. Då som tur är hade jag på min VSK-DVSG tröja. För Promoe kom emot mig och såg min T-shirt så han hejade på mig då började jag snacka med han. Han hoppades se mig på Arvika och Sthlm Jazz Festival också ;)

Sen gick jag och träffade Jocke och Edde och gick för att träffa Car och Jen. Grattis Car och Jen till körkorten ni är bäst :D

Sen träffade jag även Ellen och Jennifer innan Looptroop satte igång så hela gänget gick dit och upp på scen kom först Embee. Sedan kom Supreme in och sist och minst Promoe. Konserten var sjukt bra dock inte bättre än den på Pluto. Men största överasskningen var att självaste TIMBUKTU kom upp på scen. Alltså Timbuktu det är ju helt underbart, då fick man höra den gammla hiten Feel So Good och nya hiten Naive. Så sjukt bra låtval rakt igenom! Några andra bra låtar var Chana Masala, The Building, Bandit Queen, Looking for Love, Take on these Walls, These Walls Dont Lie, Dont Hate the Player, Rome, Long Arm of the Law, Ring Snuten, Barn av vår tid med mera.

Looptroop Timbuktu

Nu är det bara att planera vidare när man ser de igen. Efter konserten drog man direkt hem blev en trevlig promenad med Eddie och Sofie. Mycket han disktureras och kvällsmaten han även inköpas på Shell. En fransmannen haha.
eddiesofie

Men det räcker för nu! Sammanfattningsvis en trevlig kväll - helt klart 4 av 5 Hallongrottor :)
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Fia

låter ju nästan som redbull o jäger :p

o hurredu, har du glömmt att du träffade

mig en sväng oxå? :O haha

2008-06-13 (14:15:21) www http://pebles.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.