2008-06-23

Lugn och skön dag

Idag så är det vila för alla lagen som är kvar i fotbolls EM det vill säga även vila för alla fotbollssupportrar. Idag har ledigheten spenderats på Golfbanan för tredje gången på 4a dagar.

Fredag/Midsommar: Tortuna GK - Gick skit men testade mina mina stålklubbor, för övrigt Callaway.

Lördag: Sala GK - Skit fin bana och första gången man lirade där, gick kanonbra att spela och gjorde två par och massa bogeysar. Klubborna gick suveränt!

Måndag: Tortuna GK - Gick bra även idag stundtals men för mycket slarv

I detta nuet är Emil på väg hit och vi ska hitta på något att göra denna sega Måndagkväll. Det blir säkerligen lite PES tror jag men den som lever får se. Imorrn har jag för övrigt min sista körlektion.. förhoppnigsvis. För på Torsdag smäller det, hoppas jag har gudarna med mig ;D

Nu kom Emil. Ciao!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.