2008-06-20

Glad Midsommar!

Ja grattis hela Sverige! Glad midsommar på er kära bloggläsare!
Just nu sitter nästan hela släkten på våningen ovanför och jag smet iväg en stund. Idag så är det en riktigt grym fotbollsmatch att vänta, Kroatien - Turkiet.
Det låter inte som en bra match när man hör lagen men jag tror den blir riktigt kul. Båda lagen har imponerat så här långt och inget av lagen vill vika ner sig. Alla kommer kämpa som djur så det kommer att bli som att se 11 Paul Scholes mot 11 Roy Keane.
Jag tror dock att formtoppade Kroatien vinner med 3-2 efter stor dramatik och nagelbitande i slutet. Men nu ska jag ta och göra en "Chana Masala" tror jag. Det vill säga, Jäger + Energidryck.

Skåål på er för helvete!
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Anton

Ted, Chana mansala är en maträtt..

2008-06-21 (12:34:17) www http://klockers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.