2008-06-22

Forza Italia!

Idag så kommer mitt andra lag lira kvartsfinal i EM. Italien spelar mot Spaninen så jag hoppas verkligen att Italien vinner. Italien har några av mina favoritspelare i laget, tex Del Piero, Buffon, Camoraniese, Cannavaro, Materazzi, Grosso med mera.
Jag tror Italien vinner och Cassano gör sista målet, då vinner jag 170 spänn. Men nu ska jag gå och käka midsommar mat... igen...
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Fiaah

Hej! Hoppas du får en bra dag(=. BTW, fin blogg=)

2008-06-22 (14:43:32) www http://ffiaw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.