2008-06-16

EM fri dag + Parande svarta Katter

Ja det är sant, idag har jag inte kollat en minut på Fotboll. En dags vila behövs ibland men trotts att jag inte såg någon match måste jag kommentera resultaten.

Schweiz - Portugal: 2-0 - Matchen gällde inget och Schweiz lyckades vinna iallafall en match i EM.
Turkiet - Tjeckien: 3-2 - Matchen var tydligen skit bra och Turkiet vände matchen i slutet.

Idag har jag bara tagit det lungt, började dagen med att åka och fika med Mamma, Pappa, Mormor och Morfar i hamnen. Var mysigt med frukost där i det fina vädret med vågorna som bakgrundsmusik.
Efter det åkte man hem och kikade på film och tog det lungt innan Eddie, Henke, Alex, Felicia, Mormor och Morfar skulle komma hit och käka mat på kvällen.
Var trevlig och det lilla busfröet Felica busar på mer och mer :-) Hon är helt underbar min lilla brorsdotter.

Sen efter det gick jag, mamma och pappa ut och promenerade omking runt stan och det är underbart skönt. Uppehåll hela vägen med fåglar som kvittrar och vacker omgivning.

Efter det gick man hem till datorn där Malin undrade om jag skulle med ut en sväng så följde med henna och vi satt och snackade på en bänk på Skallberget. Alltid skönt och underhållande samtal med den tjejen, trotts det blir lite sällan.

Nu så sitter jag och häckar framför datorn och ska snart sova.

Oj glömde en sak också. På väg hem från Skallberget så såg jag en konstig sak, trodde det var en stor svart katt som låg på trottoaren men när jag kollade noggranare var det rättare sagt två svarta katter som ja som "Tuttierlioade" lite. Hur många gånger i livet ser man det?
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.