2008-06-18

Bra gjort Sverige! men Niclas är tillbaka!

Grattis Sverige! Ni spelade lika bra fotboll som ni gjorde mot Ukraina innan EM. Fy fan vad jag är besviken på er som kallar er fotbollsproffs. Men tur att det vi åkte ur så vi kan rensa i truppen till VM kvalet, kan inte en ny kraft komma och dominera. Den rollen får gärna Marcus Berg ta, han är en typiskt anfallare och ingen tekniker som Zlatan eller en djupledslöpare ala Elmander och Henke.

Nu ser jag fram emot toppfotboll från Spanien, Portugal, Italien, Kroatien, Holland, Ryssland, Turkiet och Tyskland. Jag tror att det blir Spanien - Portugal i finalen där antingen Christiano Ronaldo eller Fernando Torres blir matchvinnare.

Mer om matchen kommer att komma när jag deppat färdigt med Emil.

Men dagens höjdpunkt var att Niclas kom hem från USA. Nu har ett år gått och grabben är tillbaks i stan. Skönt att ha dig här grabben. Han kom hem till mig och jag krossade han på Pes ;-)
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.