2008-07-13

Viva la Fotboll!

Ja idag har det varit en riktigt skön söndag faktiskt, tro det eller ej.

Jag och Emil drog oss ner på stan för att se vad som hände där. Emil gjorde några riktigt läckra inköp får jag säga och de var på rea! Samtidigt träffade jag Amanda från Fagersta vilket var trevligt var längesen man snackade med henne, typ mer än ett halvår.
Sen drog jag och Emil till donken för att köpa en härlig glass! Men till våran förskräckelse så var den trasig! hur fan kan donkens glassmaskiner alltid vara trasiga! det händer fan jämt! Så vi tröst käkade en ostburgare istället.

Sen drog vi hem till mig där vi uppdaterade alla övergångar på mitt Pes 08. Så nu har Nasri, Deco, Elmander, Mellberg, Crouch och grabbarna flyttat till sina nya klubbar. Emil kommer komma hit igen förresten strax så ska han få spö så det skriker om det!

Fan just nu skulle jag vilja se en fotbollsmatch, alltså en bra fotbollsmatch! Inte de skiten som Tv 4 Sport visar förtillfället. Hur fan kan man visa Häcken - Assyriska?
Fy på er men nu ska jag fortsätta lira FM. Höörs
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.