2008-07-13

Söndag!

Nu är det Söndag! Fast det känns som dagarna inte spelar någon större roll nu på sommarlovet. Men jag och Emil ska strax ner på stan och kika lite, man måste ju hålla sig uppdaterad!

Igår så kikade jag lite på Djurgården - IFK Göteborg på 4an. Blev faktiskt lite imponerad över spelet, Allsvenskan brukar alltid vara värdelös att kika på men det var bra fotboll från båda håll. Imponerades mest av Adam Johansson som är högerback i IFK Göteborg. Han kommer bli en riktigt bra fotbollspelare!
Skönt att Götet vann så att Djurgården är bortkopplade, det är ni Malmö lägger in rycket och vinner SM!

P.S. när jag skulle sova igår hittade jag två tveskärtar och en jättespindel vid/i sängen. Hata små äckliga jävla kryp!
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-07-13 (13:39:23) www http://wlisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.