2008-07-19

Sammanfattning

Grymt rolig förfest hos Sebbe. Precis allt man kunde önska sig, öl, bra sällskap, bra musik, roligt med mera. Sen kom man till Silk och det var ännu mera roligt folk :)
Och idag gjorde jag något jag inte brukar göra, jag började prata med en helt okänd tjej som satt helt ensam och värkade lite nere. Fixade glas vatten åt henne och snackade om allt möjligt. Vi hade trevligt och så där men så gick hon och ja nu vet jag vad hon heter, vart hon går i skolan, ålder, att hon har varit tillsammans med sin kille i 5 månader och så men nej ingen msn. Jag som ville hålla kontaken då vi hade trevligt och att vi kunde lära känna varandra som kompisar.

fuck.

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.