2008-07-21

Relax måndagkväll med Jack Black och Timbuktu!

Ja nu ska jag relaxa hela kvällen. Bastun är påslagen och Colan är kyld.
Ska bli otroligt skönt att få in i den varma bastun och lyssna på någon skön musik. Har inte valt musik än, men det kanske blir lite Timbuktu tror jag. Han är för skön den skånska pågen.

Efter det ska jag nog kika på min ny inköpta film, Nacho Libre. Jack Black har huvudrollen och han är ju så sjukt underbart skön! Alla filmer jag sätt med han har varit underbara!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.