2008-07-14

Promenad genom stan!

Igår drog jag och Emil ut på promenix på kvällen/natten. Vi började med att promenera mot Rocklunda får att span in vad som hände där. Det var lika mycket fart som på en IFK Västerås match, det vill säga jävligt dött.
Därefter drog vi oss vidare upp på Vallbybron och vidare upp mot Vallbyleden typ. Då kom vi förbi Falkenbergska Kvarnen. Där gick jag in och skulle fota, Emil skulle självklart in där också med cykeln. När jag var färdig så gick jag därifrån och kollade bak. Då försökte Emil vända cykeln men den fastnade på bron pga storleken. Ungefär som Austin Powers gör i en av filmerna.

Sen traskade vi in mot stan och förbi Punkt och Skrapan. Sen traskade vi oss upp emot OK Q8 där vi inhandlade proviant. Jag köpte sommarens godaste glass!
Mer om den kommer komma senare. Emil köpte en nattmacka och så drog vi vidare hem till mig där vi uppdaterade mer övergångar på Pes och spelade några matcher!

Från Vallbybron  Emil gör sitt  Västerås från Vallbyleden  Emil fastnade med cykel på bron. Ungefär som Austin Powers gör med bilen i en av filmerna  Domkyrkan
SMS Emil  Nattmacks Emil

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.