2008-07-17

Onsdags Utgång!

Igår (Onsdag) så var man på krogen tydligen, väldigt impulsiv grej. Jennifer och Carro ipincip tvingade mig att följa med de till Pluto. Jag satt vid datorn och ja följde med, det tog mig 40 minuter från att vara helt ovetande vad som skulle hände på kvällen till att stå utanför Pluto och vänta på tjejerna.

Då kom de och jag fick en gratisbiljett :) Tack!
Sen kom vi in och såg att Martina och Karin satt vid ett bord och det var en positiv överasskning. Så vi köpte varsin öl för reapriset 34:- och slog oss ner med våra KG kamrater.
Var mycket trevligt att snacka och träffa de men Karin var ju tvungen att dra vid 12 så Martina stannade med oss. Hon gjorde ett bra val tycker jag. Hon och jag, lantisar som vi är, drack bara 34:- öl hela kvällen. Medans Car och Jen köpte dyra äckliga drinkar, fan vad äcklig Pina Colandan var. Var sjukt ju! har fortfarande kvar äckelsmaken i munnen.

Men vi dansade hela kvällen men var besviken på musiken. Cosmic kom aldrig upp som DJ men några låtar var iallafall dugliga. Några var:

Promoe - Humblin Experince
Basshunter - Boten Anna
Izzo - In the end.

För övrigt vill jag bara hälsa alla idrottsintresserade i stan att hela Västeråsidrottseliten var ute på Pluto igår. VIK Hockey spelarna: Stefan Holmgren, Emil Axelsson och "Mickis" Backlund var på Pluto. Så var två VSKare där också: Viktor Engström i VSK Bandy och Patric Wallen som är reserv i VSK Fotboll.

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.