2008-07-02

I Bilen!

Nu sitter jag i bilen och har precis käkat på Rasta utanför Jönköping. Blev pannbiff med lök och potatis, helt dugligt och gött med riktig husmanskost. Tandläkaren gick bra imorse iallafall, men lite oväntad tandläkare man hade.
När man tänker på tandläkare tänker man någon mellanålders tant typ. Min tandläkare var en blond, 20 årig och icke att förglömma snygg tjej!

Jag går gärna fler gånger till tandläkaren med den godingen!

Men vad händer nu mer idag då. Vi anländer till Malmö om några timmar och vad som händer där ikväll är oklart. Imorgon blir det golf iallafall. Aja nu ska jag titta på det vackra vädret genom fönsterrutorna i bilen. Ha det bra!

Ciao!
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: pimme

då är det nästan kul att gå till tandläkaren ju ;)

2008-07-02 (14:14:25) www http://joakimjacobsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.