2008-07-11

Fredagskväll!

Ja nu är det Fredag!! Hell yeah dags för party!!

Ne det blir lungt ikväll, Emil kommer hit och vi ska lira lite Playstation. Det är iallafall det som är planerat, kanske händer någon överasskning, Man vet aldrig!

För övrigt har jag så jävla ont i armen efter gårdagens målning av altan. Jag målade från 10 på morgonen till 18:00 med två timmar rast. Har riktigt jäkla ont men det går över.
På min två timmars rast igår kikade jag pizza och kikade på Morgan Pålsson filmen. Den är så jäkla rolig! Den var grym på bio och lika bra på film. Det är ett tips till alla era sommarkvällar fyllda med regn!
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Anonym

"The Cardigans is a Swedish band formed in the town of Jönköping in 1992."

Cardigans" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/TheCardigans

2008-07-11 (23:38:14)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.