2008-07-22

Byxfix, Tåg & Oasis

Nu ska jag ta och promenera till Mormor och Morfar så de ska få laga ett par byxor åt mig. Kände mig tvungen att göra det innan Götet.
Idag så ska jag annars fixa tågbiljetter och det kommer nog även komma upp en eller två skivrecensioner här på bloggen. Nästa tur på ordningen är den fantastiska engelska gruppen Oasis!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.