2008-12-07

Helgen färdig

Nu sitter jag här och det återstår 10 minuter av helgen. Började med jobb i fredagskväll, gick bra och mycket folk som vanligt i början vid julborden men senare dog de ut. Men en kul och trevligkväll med jobbarkompisarna samtidigt som pengarna rullade in. La mig och sov 04:00 efter jobbet och visste att det skulle bli jobbigt dagen efter.

08:00 ringde klockan och jag drog upp till Bellevue för att vara funktionär med Leif Ahlgren på Västmanlandstouren. Snackade mycket fotboll och framförallt Premier League med Martin, fick du bra på tipset tro? Sen hem och sova en stund och släkten kom över och vi käkade pizza. Sen drog jag till hälla med farsan och beställde datorn, kommer imorrn eller tisdag tror jag. Sen drog jag till jobbet och det började lungt men slutade med fart och party.

Det skulle vara mindre julbord än gårdagen så trodde på en lugn kväll men runt 00:00 så rullar det in massa folk i lokalen och stressen var enorm. Det löste sig iallafall sen började Simons avskedsfest, skönt att dricka lite god öl och sprit tillsammans med nya jobbarkompisarna. Underbart!

Somnade 06:00 och sen blev det chill hela söndagen.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.