2008-08-04

Utmaning från Natacha

Utmanad av http://wannabetash.blogg.se/

Regler: Det du ska göra är att lista upp 8 sanningar om dig själv, som du inte tror att dina läsare vet om. Vad det är för sanningar spelar ingen roll, huvudsaken är att den är sanna ;) Glöm inte att länka den/de som utmanade dig samt att meddela dem du utmanat (det är inte säkert de läser inlägget).

Efter du har gjort utmaningen utmanar du 5 personer (dock inte den som utmanade dig).

De 8 sanningarna:

1. Jag är överaskande bra i köket
2. Jag har lite ont i huvet
3. Jag tycker Formel 1 är skönt att sova till
4. Jag längtar till skolan börjar
5. Jag hatar alla jävla insekter, mest tveskärtar, gråsuggor och getingar
6. Jag älskar alla vädertyper förutom när det blir slask
7. Jag tycker det börjar bli drygt med sanningar
8. Jag måste städa då mitt rum är stökigt

Jag utmanar: Malin J, Anton, Biine, Jocke  och Bille

Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Bine

Jag orkar inte :P

2008-08-04 (21:47:29) www http://biinee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.