2008-08-08

Love

Jag älskar dig!
Jag hoppas att du vill ha mig!
Känna din mun mot min, känna din kropp mot min.
Jag älskar dig babe!
Postat i Vardagslunken | Comment (5) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Anna

Hej!



Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Inte alls svårt o kostar dig ingenting :D

2008-08-08 (10:58:50)

Postat av: pimme

lycka till med flickvännen, glad för din skull :)

2008-08-08 (13:13:21) www http://joakimjacobsson.webblogg.se/

Postat av: Sandra

oh grattis:D gud vad skoj:D vem är den lyckliga??:D

2008-08-08 (13:24:19) www http://sandriizz.blogg.se/

Postat av: Elin

Jag älskar dig oxå gubben:)<3

2008-08-09 (22:16:33)

Postat av: Elin

Jag dör inte utan mat och vatten, jag dör utan dig.

Jag går inte upp för att min väckarklocka ringer, jag går upp för att träffa dig.

Jag behöver inga dyra saker för att vara lycklig, jag har ju dig.

Jag behöver ingen som krossar mitt hjärta för att gråta, jag behöver bara tänka på hur underbar du är.

Jag behöver inte åka till sjukhuset när jag är skadad, för om du är här är jag redan räddad.

Jag behöver inte gå till någon kurator mer för att lösa mina problem, för när du är här har jag inga.

Jag blir inte ledsen om jag förlorar en vän, bara jag har dig kvar.

Jag behöver inga andra, bara dig. Jag älskar dig!<3

2008-08-12 (09:55:42)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.