2008-08-17

Lördag!

Förlåt att det varit ont om blogginlägg nu på två dar men här kommen en sammanfattning av gårdagen.

Började med att städa och fixa lite hemma för att älsklingen skulle komma hit :), samtidigt så kikade jag tennis och snackade med henne :)

efter det gick jag ner och hämtade henne på stan och vi gick hit, käkade lite mat och kikade lite tv. var mys som fan:)

sen gick vi ner till Strike där vi skulle bowla med Jo, Jen, Car och Krantz. Jag och Elin ägde alla för alla andra fuskade! Sen gick vi iallafall hem till mig igen efteråt och snackade och chillade. Sen sov vi :)

Underbar dag!

P.S. Sammanfattning av Lars Winnerbäcks konsert kommer sen!

Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: jen

HAHA :D neheeedu det var bobban och car som fuskade jag slog min strike på riktigt!!

2008-08-17 (14:14:19)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.