2008-08-06

ICA-killen och Bärlin log med hela ansiktet!

Men är tvungen att skriva om händelsen på stan. Jag var på stan med Nicke Picke Nedved och spanade in staden och såg vad som hänt och så.

Helt plötsligt kollar jag in på resturangen som ligger i gammla Bars and Stars lokal. Där sitter den unga blonda killen som är med på ICA reklamen! Vad fan gör han här, ensam och käkar i Västerås!?

Så nästa händelse:
Känns som min blogg har fått Bärlin-feber!
På vägen hem från stan så såg vi Stefan Bärlin komma gåendes emot Nicke Picke Nedved och mig. Jag hade på mig en VSK tröja under min jacka och den såg tydligen "Bärra" så han hälsade på mig, jag hälsade han välkommen till Västerås och han log över hela ansiktet!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.