2008-08-20

Halvtid

Vem hade alla rätt på startelvan då? Jo jag!
Jag tycker Sverige spelar riktigt bra för tillfället och spelar en kul och inspirerande fotboll. Så ska fotboll spelas och vilket djupledspel man bjuder på. De spelare som skött sig bäst hittils är Olof Mellberg, Kim Källström, Anders Svensson, Mikael Nilsson och Henrik Larsson
Vänsterkanten har varit helt osynlig, där förväntar jag mig mer av "Chippen" och Petter Hansson.

Nu ska jag fortsätta snacka med Älsklingen <3
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Anton

Haha, vafan. Du tog ju Lauls upp och ner..

2008-08-22 (00:25:59) www http://klockers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.