2008-08-02

Gäsp

Gud vad trött och seg jag är, helt sjukt. Nu har jag nyss lagat och käkat lunch iallafall och ska nog strax krypa ner i badet och lyssna på lite The Plan.

Ieftermiddag ska jag nog se IFK Göteborg - Malmö FF på Tv4. En väldigt spännande match faktiskt, båda lagen har några spelare jag ska hålla lite extra koll på.

I Göteborg ska jag hålla koll på högerbacken Adam Johansson som varit grym varje gång jag sätt Göteborg och i Malmö ska jag hålla koll på anfallaren Ola Toivonen och nyförvärvet från den Holländska ligan, Rick Kruys.

Kolla bara på detta målet från Rick Kruys:


Sen efter Malmö matchen så kommer Arsenal - Juventus igång! Ska blir kul att se Juve igen, ska även bli spännande att få se om våra kära svenskar, Albin Ekdal och Olof Mellberg får spela.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.