2008-08-31

Datorn tillbaka!

Nu har jag fått tillbaka datorn, så nu håller jag på att lägga in alla program och all musik. Nu ska jag ta en liten sammanfattning av dagarna som gått.

I Onsdags var det VSK - IK Brage. På förhand väntade sig nog alla en seger inför mycket publik på Swedbank Park. Det slutade i pannkaka och domaren förstörde matchen mer än vanligt och gav IK Brage segern. Visst VSK var kassa men hade lika gärna kunnat vinna med en RIKTIG domare. Imorrn är det nya tag Forward borta, får se om man är där på plats. Inget planerat iallafall..

VIK Hockey har träningsmatchat på bra och vann över Almtuna med 4-0 och hela 8-1 över Norska serietvåan Frisk Asker. Bästa spelare totalt sätt de två matcherna har varit Bohman, Arlbrandt, Olausson, Leetma och Holmstedt. Serien börjar om 18 dagar så blir intressant att se VIK i serien.

Idag har jag även kikat på två fotbollsmatcher, Chelsea - Tottenham och Aston Villa - Liverpool. Två rättvisa resultat och två spännande krigar matcher. Det blir även en till match idag, Fiorentina - Juventus. Nu är det dags för Juve att börja bra så man kan vinna guldet före Inter iår.

Vill avsluta bloggen med detta.

Jag älskar dig Elin! <3
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.