2008-04-19

Vaken i 20 timmar

Igår vad det en tung men dock så rolig dag! Jag var vaken i 20 timmar och upplevde mycket bra och roligt :-)

Började med att man gick upp klockan 05:00 med att förbereda sig för första jobbdagen på ICA Maxi Erikslund. Började där klockan 06:00 och plockade bort gammal frukt och fyllde på och gjorde så hela dagen i princip.
Väldigt nöjd över mitt nya sommar/extrajobb :-)
Klockan 11:00 slutade jag jobbet och blev hämtad av Mami och vi åkte till Donken och käkade lunch.
Klockan 12:00 så började jag skolan och det var en seg utvärderingseftermiddag. Dock garvade jag som fan när patrik helt plötsligt blev min egna lilla koala hahaha
Efter skolan blev det stan med Emil! och Hanna, Elin typ haha
Blev en Mc Flurry i solen, skönt att sommaren snart är här!
Efter det åkte man hem och helt plötsligt pratade man med Johanna i telen. Fan vi måste ses snart som sagt:)
Sen blev det affären och borsan, morsan och Sofie.
Och sen såg man Kirre på Talang Sverige :D Kul att det går bra för dig med musiken men synd att ni inte gick vidare!
Sedan hoppade man på sin cykel och träffade Anton en stund.
Kvällen blev lyckad med lite pes, såg HV vinna guld. De är värda det för de har varit Sveriges bästa hockeylag iår. Dock fast att jag gärna hade låtit Frölunda lyfta bucklan iår.

Idag var det sjukt skönt att vakna och bara ligga och lyssna på musik. Låg en hel timme i sängen och bara njöt. Det känns som det skulle vara lov nu eller nått haha.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.