2008-04-12

Gud varför får jag inte det jag vill ha mest?

Sitter och lyssnar på en låt nu: Dear God Please Help Me - Morrisey.
Ibland känner jag likadant som den textraden. Visst jag har ett sjukt bra liv med mycket vänner och många intressen men jag saknar det jag alltid saknat.
Varför kan jag inte få ha en tjej? En tjej som kan komma över närsomhällst på bara 10 minuter för att hon vill vara med mig. Varför kan jag inte en tråkig och deppig kväll som denna ha en tjej som kommer och kramar om en och får en på bättre tankar?
Postat i Vardagslunken | Comment (3) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Lime

Du har ju mig ted :D

2008-04-12 (23:58:17)

Postat av: Ted

Det låter underbart emil :)

2008-04-13 (01:41:33) www http://www.mrexplosion.blogg.se

Postat av: fanny

jag kan komma över på tio. va sägs om lite promenixer i sommar? om jag springer kommer jag på fem :)

2008-05-22 (09:36:50)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.